Pomoc pri návrate tovaru

Ako vyzerá vrátenie tovaru v krajine: Slovensko?

Pre vrátenie zásielky vyplňte prosím nasledujúci formulár. Následne obdržíte štítok na vytlačenie a nalepenie. Vrátenie tovaru je bez poplatkov.

Keď nám vraciate produkty, vezmite na vedomie nasledovné:

  • Mali by ste získať doklad o odoslaní a uschovať si ho, kým neobdržíte dohodnutú náhradu.
  • Vrátené produkty budú spracované do 5 pracovných dní (okrem soboty) od prijatia.
  • Tovar musíte zabaliť s primeranou starostlivosťou, aby sa produkty pri preprave nepoškodili.
  • Pri vrátení elektronických zariadení je potrebné ich vrátiť v pôvodnom obale, aby sa predišlo poškodeniu pri preprave!
  • Náklady na vrátenie tovaru, ktorý musí poslať špedícia naspäť, prevezme zákazník.

Aký tovar môže byť vrátený?

Ak Vás náš tovar nepresvedčil, môžete ho do 14 dní od nákupu, bez udania akéhokoľvek dôvodu, poslať späť. Túto všeobecnú lehotu sme pre Vás dobrovoľne predĺžili o lehotu 16 dní. Z toho vyplýva, že zakúpený tovar musí byť vrátený najneskôr do 30 dní.

Môžete nám vrátiť všetky neotvorené produkty, ktoré neboli použité a sú stále v pôvodnom obale. Vrátené produkty dobre zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodili.

Pomocou jednoznačného vyhlásenia (e-mailom) nás prosím informujte o Vašom záujme. Zadajte dôvod odstúpenia od zmluvy, číslo danej objednávky, Vaše meno a adresu (formulár na vrátenie tovaru)

Podrobné informácie k tejto téme nájdete tu.

Ako získam späť svoje peniaze?

Peniaze obdržíte späť ihneď, ako dostaneme vrátený tovar riadne a v rámci 30-dňovej lehoty. V prípade záujmu Vám vieme vystaviť aj zľavový kód v danej hodnote.

Finančná čiastka Vám bude vrátená takým spôsobom, ako ste Vašu objednávku zaplatili:

  • Prevodom na účet - vrátenie peňazí na Váš účet - poskytnite nám svoje bankové údaje (IBAN a BIC), aby sme mohli uskutočniť prevod.
  • Paypal - pripísanie čiastky späť na účet Paypalu.
  • Sofortüberweisung - poskytnite nám svoje bankové údaje (IBAN a BIC), aby sme mohli uskutočniť prevod.
  • Platba kreditnou kartou - pripísanie čiastky na Vašu kartu.
  • Platba na dobierku - poskytnite nám svoje bankové spojenie (IBAN a BIC) pre produkty, ktoré ste už zaplatili a posielate späť, aby sme mohli uskutočniť prevod.
  • iDeal - kompenzáciu obdržíte priamo na váš účet iDeal.

Splátka sa uskutoční v priebehu niekoľkých dní. Ak máte akékoľvek otázky, vždy nás môžete kontaktovať!

Na požiadanie Vám radi vystavíme aj dobropis.

E-mail: slovensko@vitalabo.com